Curs Python 18 ore
Aplicații și jocuri scurte, colorate, pe care oricine, copil sau adult, le poate programa imediat! PC, Mac și Linux 🙂
Cursul este pilot și orice modificare este posibilă. Ne dorim să contribuim la creșterea nivelului de educație în programare și să venim cu o alternativă reală la programa de învățământ actuală. Pentru a face acest lucru, trebuie să testăm. Ne cerem scuze pentru orice lucru care nu ne va ieși! 🙁
Grupele sunt formate din 12 copii.
Durata: 8 săptămâni, 2h/săptămână.
Preț: 270 lei
Înscrierile sunt deschise până pe 9 noiembrie 2018.
Oferă-ți un avantaj imens în lumea high-tech
Am creat acest curs de programare pentru a fi ușor de înțeles de către începători. Este destinat copiilor de minim 10 ani.
- Dobândește rapid abilitățile de rezolvare a problemelor în Python cu exemple colorate și distractive
- Crează propriile jocuri cu grafica preferată
- Află elementele de bază ale programării, de la variabile la bucle și funcții, cu aplicații interactive și captivante
Ce este Python?
- Python este un limbaj de programare extrem de folosit în anul 2018.
- Este limbaj de programare oficial la Google și folosit la Facebook, Youtube și Pinterest.
- Este conceput special pentru a fi ușor de înțeles deoarece are sintaxa apropiată de cea a vorbirii noastre. Datorită acestui fapt, a fost introdus în programa școlară din America și Europa ca prim limbaj de programare.
Ce vei învăța la acest curs?
- să programezi propriile aplicații și jocuri în Python 3.6 pentru Mac, PC sau Linux, de la gimnaziu la nivel de colegiu
- să desenezi spirale colorate și forme cu grafica Turtle în Python
- să creezi jocuri distractive pe care chiar le poți juca precum War, Yahtzee și Rock-Paper-Foarfece
- să creezi aplicații interactive care răspund la input-ul utilizatorilor și click-urile de mouse
- să stăpânești variabile, bucle și funcții pentru a te pregăti pentru cursuri avansate de programare (și un viitor mai luminos)!
Capitolul 1: Noțiuni de bază
Ce este Python, ce mediu de lucru folosim, cum instalăm Python.
Cum rulează?
Cum scriem primul program in Python?
90 minute
Capitolul 2: Turtle Graphics în Python
Introducere în Turtle Graphics.
Primul program în Turtle.
Adăugăm culori, background și mișcare.
90 minute
Capitolul 3: Numere și variabile în Python
Introducere în variabile: unde ne ținem lucrurile? 🙂
Numerele și matematica în Pyhton
Șiruri de caractere: cum comunicăm cu prietenii noștri?
180 minute
Capitolul 4: Bucle
Cum să-ți construiești o buclă
Cum desenezi o floare
Cum ceri utilizatorului să adauge ceva
120 minute
Capitolul 5: Condiții
Introducere în conceptul de Condiții
Operatori folosiți
Poligoane și flori colorate
120 minute
Capitolul 6: Multe jocuri
Introducere în numere random
Spirala
Piatră-Hârtie-Foarfece 💡
120 minute
Anca Georgescu
Instructor
Inginer IT, antreprenor și profesor de informatică